Poniżej znajdą Państwo niezbędne informacje dotyczące pracy Biura Rady

Kierownik Biura Rady: Rafał Kuba

biurorady@umkonskie.pl

Biuro Rady Miejskiej wykonuje następujące zadania:

1) obsługa kancelaryjno – biurowa oraz merytoryczno – prawna Rady Miejskiej i jej organów przy współpracy z radcą prawnym,
2) organizacyjne przygotowywanie sesji Rady Miejskiej oraz posiedzeń Komisji Rady,
3) sporządzanie protokołów z obrad sesji Rady Miejskiej oraz posiedzeń Komisji,
4) prowadzenie rejestru uchwał Rady Miejskiej,
5) prowadzenie rejestru zapytań i interpelacji radnych,
6) prowadzenie rejestru skarg i wniosków rozpatrywanych przez Radę Miejską,
7) prowadzenie rejestru oświadczeń majątkowych radnych,
8) przekazywanie uchwał Rady Miejskiej organom nadzoru (odpowiednio: Wojewodzie Świętokrzyskiemu oraz Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Kielcach),
9) przekazywanie uchwał Rady Miejskiej oraz protokołów z obrad sesji Rady Miejskiej do publikacji na stronie Biuletynu Informacji Publicznej,
10) przekazywanie właściwych uchwał Rady w formie dokumentu elektronicznego do Redakcji Dziennika Urzędowego Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego celem ich ogłoszenia,
11) prowadzenie spraw związanych z wyborem przez Radę Miejską ławników sądowych,
12) organizowanie spotkań interesantów z Przewodniczącym Rady, Wiceprzewodniczącymi Rady oraz poszczególnymi radnymi.

Facebook
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support