Poniżej znajdą Państwo niezbędne informacje dotyczące pracy Biura Rady
Kierownik Biura Rady: Rafał Kuba
biurorady@umkonskie.pl
Biuro Rady Miejskiej wykonuje następujące zadania:
1) obsługa kancelaryjno – biurowa oraz merytoryczno – prawna Rady Miejskiej i jej organów przy współpracy z radcą prawnym,
2) organizacyjne przygotowywanie sesji Rady Miejskiej oraz posiedzeń Komisji Rady,
3) sporządzanie protokołów z obrad sesji Rady Miejskiej oraz posiedzeń Komisji,
4) prowadzenie rejestru uchwał Rady Miejskiej,
5) prowadzenie rejestru zapytań i interpelacji radnych,
6) prowadzenie rejestru skarg i wniosków rozpatrywanych przez Radę Miejską,
7) prowadzenie rejestru oświadczeń majątkowych radnych,
8) przekazywanie uchwał Rady Miejskiej organom nadzoru (odpowiednio: Wojewodzie Świętokrzyskiemu oraz Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Kielcach),
9) przekazywanie uchwał Rady Miejskiej oraz protokołów z obrad sesji Rady Miejskiej do publikacji na stronie Biuletynu Informacji Publicznej,
10) przekazywanie właściwych uchwał Rady w formie dokumentu elektronicznego do Redakcji Dziennika Urzędowego Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego celem ich ogłoszenia,
11) prowadzenie spraw związanych z wyborem przez Radę Miejską ławników sądowych,
12) organizowanie spotkań interesantów z Przewodniczącym Rady, Wiceprzewodniczącymi Rady oraz poszczególnymi radnymi.